Pengunjung


Rabu, Ogos 08, 2012

~~ TESTIMONI PENGGUNA ~~

Testimoni 06/08/12 - Nuzul Quran
Masalah : Rahim Turun dan Breastfeed baby
Rawatan : Jamu Aku Dara, Jamu
Pengantin Dara dan Urut
...
Kotoran Yang keluar Besar CICAK tu...alhamdulillah alien kuar. kalodisimpan lama2 jadi kanserplak..Nauzubillah.

salam..kak aja ni testimoni sy ye..sy alami mslah rahim turun..xtau la stage ke bp dah sbb bla sy tgk miss v guna cermin ada benjolan mcm bengkak smp nk tutup lubang miss v 2..tiap kali nk bersama dgn suami mst sakit.bla berdiri n berjln mmg xslesa rs
mcm ada bnda trun.sy dh pegi check kt klinik n doc pakar ckp kalo bengkak 2 makin teruk mgkin perlu dibedah utk repair blik miss v sy..sape pon kalo bleh xnk kena bedah la kan..sy dpt tau psl jsd ni dr kwn fb sy yg ditag pic jsd ni..sy pon cerita mslah sy n tya pd pengedar jsd boleh ke jsd ni rawat mslah sy ni.kbetulan sya br lps berurut
naikkan rahim n macik urut suruh sy mkn ubt supaya leh rawat luar dlm lg bagus.sy pon tros tya kak aja sudin psl jad..kak aja sruh sy cb jad 3 btol dlu utk sbulan tgk mcm mn..lps je mkn btol ke2 jad sy pegi berurut lg n macik urut ckp rahim da ok terletak kt tmpt nya.bengkak dlm lubang miss v pon da mula mengecil.bila bersama suami pon xsakit dah.sy pon tya kak aja bleh ke sy try jpd plak..kak aja ckp bleh.dpt je jpd sy tros insert jpd mlm tu n minum air sebyk mgkin sbb tkot gak jamu panas dah la dlm bln puasa plak ni kan.ckup 72 jam sy korek miss v,blom mula korek lg da ada bnda kt depan lubang sy tarik je kluarkan adaketulan putih cmpur lendir sebsr cicak gak la..mmg terkjut tgk bnda camtu kuar dr miss v..pastu korek2 lg kluarkan smp bersih..skang sy continue mkn jad plak..mula2 nk try jad risau jgak sbb ada bby menyusu bdn yelah jamu kan panas tp alhamdulillah bby ok n mama die pon makin sihat..alhamdulillah sbb jmp produk jsd sblom keadaan jd lbih truk.terima kasih ye kak aja atas nasihat n tnjuk ajr spnjang saya guna produk jsd ni.





<>

4/8/2012~~dlm kul 10 pagi saya terima panggilan dr seseorang yg saya kenali,ingin bertanya tentang MASKER VAGINA..Dia mengadu ada masaalah di bahagian betbet nye,merah,gatal,pedih rasa x selesa..da mcm2 ubat dicuba,ubat klinik pun da bnyak..bertukar2 klinik di perginya..derita menahan kepedihan bila bersama..bila dia tengok akan ape yg saya paparkan di fb..mengenai JSD terus tergerak hati untuk bertanya dan mencuba MASKER VAGINA,petang tu juga dia dtg jumpa saya..HARI NI 6/8/2012 jam 12.10pm, dia pm saya..kak terima kasih banyak2,hanya tuhan jew yg mampu balas jasa akak..masaalah saya hilang serta merta,dah x de merah2,kering,x gatal,bila bersamapun x rasa pedih..alhamdulillah.