Pengunjung


Sabtu, September 15, 2012

~~SEKADAR RENUNGAN BERSAMA~~

sekadar senyum tak perlu kata apa2 tapi saya update di wall fesbuk.

segak berjaya dgn pakaian baru berhari raya.
muka jambu suami pon bangga..
turun kereta..mak ai kalau takde rm1,500 tak boleh nak bayar ansuran bank ni.
sekali lalu depan kita dan mak kita.. hidung mak kita berkerut..
profession pergh PRAMUGARI tu...
alahai sayangnya kak limah ni TAK PANDAI JAGA MAHKOTA..
busuk bau nye...
saya amat yakin dia mmg menggunakan pantyliner..jadi bau tu berkumpul n lebih jadi kuat.
anak 2 orang..kerja pramugari pon dah lama sejak aku sekolah menengah.. pangkat senior2 gak la...
mmg jambu habis.

kalau la..aku rekemen jsd. mesti dia ingat aku nak meniaga.
ku kuncikan mulut ku.
senyum tak perlu kata apa2.
Semoga satu hari nanti akan ada seseorang yg akan tertag info2 jsd diwall fb dia. semoga Allah gerakkan hati dia utk membaca dan mengambil tahu tentang JSD ini.

sayang nye..cantik bergaya berharum wangi dari paris.
tapi sayang...bila saya tahu tempat terpenting dalam hidupmu itu mengalami bermasalah dan berbau..

* berhati2 lah suami sekarang sudah celik tentang kebersihan Faraj *
jgn anda insan terpilih menjadi insan terpinggir!

wallahualam..minta jauh lah dari kita semua.

tips utk menggunakan:
1- JAMU SUSUK PENGANTIN DARA = RM65
2) Magic powder RM25

... jagalah kebersihan dalaman FARAJ anda :-)