Pengunjung


Jumaat, September 26, 2014

Jamu Aku Dara.HOTT ITEM....




Jamu Aku Dara 
(rahsia faraj ketat persis anak dara)
RM 48
40 biji 


- Jamu Aku Dara haruslah di makan 2 kapsul selepas makan malam
* merawat keputihan
* merawat sengugut
* mengurangkan air dan lendir
* memecahkan lemak
* merapatkan faraj
* melancarkan peredaran darah

* melancarkan putaran haid
* memberi tenaga / hyperaktif / mengurangkan penat badan
* buang angin
* meningkatkan nafsu syahwat wanita


Fungsi JAMU AKU DARA adalah untuk rawatan rahim dari dalam secara semulajadi.


- MENGECUTKAN RAHIM
- MENGECUTKAN BATU MEROYAN
- MENEGANGKAN PAYUDARA
- MENEGANGKAN PUNGGUNG


Jamu Aku Dara di rumus Khas oleh Syarikat Susuk Dara Resources utk wanita berumahtangga dan anak dara.

Anak dara yang ni je boleh makan tau.



Set wanita berkahwin- RM 242

Jamu Aku Dara 1 botol
Masker Vagina 1 unit
Intim Gel 1 botol
Feminine Wash 1 botol

Percuma Hadiah Misteri :) Misteri la sangat :)
Percuma Pos Semenanjung


Set wanita belum kahwin-  RM 121

Jamu Aku Dara 1 botol